El running com a element d’implicació territorial
CaixaBank manté una estreta vinculació amb el territori d’influència i compta amb una vocació d’entitat pròxima amb el client, que es tradueix en el patrocini local com a estratègia adequada per a generar notorietat.
Per aquest motiu, l’entitat financera manté la seva aposta per les principals proves populars atlètiques més representatives del panorama nacional amb les quals comparteix valors com l’esforç, l’esperit de superació i la perseverança.
L’entitat és patrocinadora principal de les proves atlètiques més tradicionals del panorama nacional com la Jean Bouin, la Marató i Mitjana Marató de València, la Carrera de Les Muralles de Pamplona, la Trail Menorca Camí de Cavalls, la Marató i la 10k de Saragossa, diverses Carreres de la Dona disputades en cada comunitat autònoma, així com les tradicionals San Silvestres celebrades cada 31 de desembre, entre altres.
Amb la mirada posada a dinamitzar i col·laborar amb el territori d’influència, CaixaBank promou activament la participació i facilita els mitjans econòmics oportuns per a disputar cada competició al mateix temps que fomenta entre els seus empleats la participació en cada prova.
Aquesta implicació amb l’esport de l’entitat s’ha materialitzat en la formació d’un gran nombre d’equips interns de #runnersCaixaBank incorporats a la plataforma Som Saludables. Aquest col·lectiu, que compta amb més de 7.000 inscrits, porta a tot el territori els valors inherents a l’esport, que també formen part de la cultura de CaixaBank.
Comentaris recents