• Decathlon serà l’encarregat de lliurar les samarretes oficials de l’esdeveniment a tots els participants.
  • La Fira del Corredor tindrà lloc en sis punts de venda Decathlon de la ciutat oferint més opcions als inscrits per a la recollida de dorsals.

Barcelona, 2 setembre 2021

La Vueling Cursa de Bombers torna a la ciutat després de la seva cancel·lació en 2020 per la situació derivada del Covid-19 i es celebrarà el pròxim 24 d’octubre a Barcelona amb Decathlon com a nou patrocinador tècnic oficial a través de la seva marca Kalenji. La companyia francesa esportiva serà l’encarregada d’aportar la samarreta oficial de l’esdeveniment per a tots els participants sota el lema ‘Tornem per a córrer 10KM’.

Juntament amb la samarreta, els corredors/as rebran un Gymsack dissenyat per Decathlon especialment per a aquesta edició. La marca esportiva equiparà també a tot el personal així com als voluntaris de l’esdeveniment, en aquest acord segellat per als propers tres anys.

Una de les principals novetats d’aquesta edició 2021 són els punts de recollida de dorsals per part dels participants. Amb la voluntat de contribuir a oferir un esdeveniment més sostenible i adaptat a les circumstàncies actuals, l’Ajuntament de Barcelona i SevenMila (direcció executiva de la carrera) juntament amb Decathlon, han reemplaçat la tradicional Fira del Corredor per sis punts repartits en botigues de tota la ciutat en les quals els inscrits podran recollir el dorsal i el material esportiu de Kalenji, els dies previs a la carrera. Un nou model de Fira del Corredor més còmode per a tots els participants repartit entre sis botigues situades a Ciutat Vella, l’Illa Diagonal, La Maquinista, Badalona, Terrassa i Sant Boi.

“Volem agrair el suport de Decathlon Espanya i especialment de l’equip de Running local, botigues de Barcelona i Àrea Metropolitana, en moments complicats com els que hem sofert dins del context actual. Ens sentim molt orgullosos d’aquesta nova aliança i de la confiança en el nostre projecte, on hem vist l’oportunitat d’acostar Decathlon-Kalenji a un corredor/a molt proper a la marca, en el marc d’un esdeveniment de running amb molta personalitat i tradició com és la Cursa de Bombers, un referent en carreres de 10K a la ciutat de Barcelona i en l’àmbit nacional”, assenyala Joll Chamorro, Director Executiu de la Vueling Cursa de Bombers de Barcelona i Manager de Patrocini a SevenMila.

“En un context com l’actual, en el qual l’esport ha passat a exercir un paper encara més fonamental al dia a dia de les persones, ja que ens ha ajudat a cuidar el nostre benestar físic i mental, per a nosaltres és un orgull formar part d’un dels esdeveniments de running de referència a la ciutat. I, d’aquesta manera, contribuir a acostar els beneficis de l’esport a tots els amants d’aquest esport. A més, gràcies a les novetats en l’organització, en aquesta edició posem a la disposició dels participants les nostres principals botigues de la localitat, evitant desplaçaments innecessaris. Des de Decathlon Barcelona ja hem començat el compte enrere amb la il·lusió per tornar a creuar una meta” afirma Biel Guirao, expert de running a Decathlon Barcelona.

La Vueling Cursa de Bombers comença molt abans del 24 d’octubre perquè els futurs corredors poden començar ja a preparar-se físicament per a la prova sota un Pla d’Entrenaments patrocinat per Decathlon, ideat conjuntament amb l’organització de l’esdeveniment. La companyia esportiva francesa s’encarregarà també de marcar el ritme de carrera aportant i equipant les llebres durant la Vueling Cursa Bombers Barcelona 2021.

 

Sobre Decathlon

Decathlon és una companyia dedicada a la creació i distribució omnicanal de material esportiu i, actualment, és present a 60 països, en més de 850 ciutats, i compta amb 1.650 botigues i un equip de 97.000 col·laboradors per tot el món.

Decathlon Espanya va obrir el seu primer establiment al 1992 i actualment compta amb més d’ 11.000 col·laboradors i més de 170 botigues. La xarxa logística la conformen 5 centres logístics regionals i 2 centres continentals.

L’objectiu principal de la companyia és ser útil a les persones i al planeta; i la seva missió, fer accessible, de manera sostenible, el plaer i els beneficis de la pràctica de l’esport al nombre més gran de persones. La sostenibilitat és un element clau en el seu model de negoci, des de l’ecodisseny dels seus productes, present en les fases de disseny, concepció i producció; a les seves botigues mitjançant l’ús d’energia procedent de fonts 100% renovables i l’eliminació de totes les bosses de plàstic; fins i tot a la seva cadena de subministrament, on la companyia és membre del Supplier Engagement Leaderboard per l’organització sense ànim de lucre Carbon Disclosure Project (CDP).

Accessibilitat mitjançant les seves marques pròpies i la seva àrea d’I + D en la qual enginyers i apassionats esportistes treballen en la concepció, disseny i producció dels seus propis productes, de més de 150 disciplines esportives, amb la finalitat d’oferir als seus clients una oferta innovadora, sostenible i amb una excel·lent relació tecnicitat-preu. Major accessibilitat gràcies també a la seva xarxa logística, als seus serveis i als seus equips d’apassionats esportistes al servei dels seus clients.

INSCRIPCIONS OBERTES! Apunta’t aquí